Äntligen Fredag!

Som Gert Fylking skulle ha sagt - full fart mot helgen!

Sitter på skolan nu. Har ringt några företag igen. Det går framåt och jag börjar så sakteliga få tag i alla personer. Men det går segt... Har i alla fall skickat ut lite mer info till ett större företag nu. Och jag hoppas så hårt!

Ska iväg och jobba senare idag. Kommer nog bli en hel del idag. Det är ju fredag, löning plus lång helg. Det brukar generera i mycket folk på jobbet. Men det är bara skoj för då har man saker att göra hela tiden!

Imorgon kommer mami. Vi ska umgås, äta gott och eventuellt hinna med lite shopping. Jag skulle behöva hitta en kostym samt lite annat smått och gott.

Ikväll blir jag nog hemma själv. Gugge ska ut och fira en kompis som fyllt år. Jag har en massa saker att dona med hemma och jag ska verkligen se till så att det mesta görs. Hoppas det inte är något bra på TV som kommer hålla mig kvar i soffan.

Trevlig fredag på er alla!
.Angel

Kommentarer:
Postat av: sis

jag vill oxå shoppa...............

2007-04-27 @ 11:25:49
Postat av: jana

Ja med!!Ska dock till Gävle den 2-3 maj.
Men när kommer ni hem då så vi kan umgås lite!!
Kramisar Jana

2007-04-27 @ 19:42:05

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits