Tiden rinner iväg

Skolan har verkligen dragit igång på allvar. Vet dock inte om jag har förstått det ännu.
Imorgon har vi halvklasseminarium då vi ska diskutera en gruppuppgift som har varit en tentafråga på denna kurs. Nästa vecka kommer att ägnas till hemtentan, som vi förövrigt får imorgon.

Fyra veckor av skolan har gått. Fyra veckor?! Vad har jag gjort? Vad har jag lärt mig? Hur kommer hemtentan att gå?! Antagligen galant eftersom jag har bestämt mig för att sitta så mycket som möjligt i början av veckan för att sedan kanske i slutet känna att jag kan vara lite ledig från den. Får se hur det går.

Hur som helst så går tiden fort. Om några månader är jag utexeminerad från skolan. Dags att söka jobb?! Någon som behöver en informatör?!
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Proppet

I know the feeling..våran delkurs slutar på måndag..och jag har lärt mig...hmm..inget? haha det är galet! :P


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits