Prioriteringsfråga

Flera dagar har så gått sedan jag sist bloggade. Vet inte vad som hänt med mig. Men det verkar som jag har för mycket att göra. Hinner inte med bloggen. Eller är det en prioriteringsfråga?!

I helgen har jag och Gugge umgåtts med goda vänner.
Efter jag slutat i fredags gick jag över till grannarna. Där hade Gugge befunnit sig hela kvällen. Och ätit kinamat. Själv satt jag i kassan på jobbet och längtade hem. Vi kikade i alla fall på film när jag kom. Tror den hette Lucky me. Kan vara så att jag missminner mig. Men den handlade i alla fall om två personer. En med tur och en med otur. Rolig film. Trevligt sällskap. En mysig fredagkväll.
Lördagen innebar jobb. Fick börja två timmar tidigare. Efter jobbet skyndade jag mig hem. Sedan blev det Biteline och utgång. Vi åt en massa. Drack en del. Spelade lite biljard, dart, lufthockey, flipper och körde båtrace på Players. Gick vidare till Liquid och drack drinkar. Eller drack inte. Åt. Hamnade på Trappan. Där satt vi på kuddar i trappen och drack öl. Mysigt. Påminnde mycket om Stadt hemma i Hudik. Förutom att man där inte sitter i trappan... Skulle på Svenssons men bröt i stället upp. Jag och Gugge gick förbi Kåren en sväng innan vi hamnade hemma. Skoj att träffa så många kändisar på kåren. Var längesedan. Måste bli en utekväll tillsammans med tjejerna snart. Kanske klassfest?

Sitter hemma själv nu. Gugge har lämnat mig hemma själv ikväll/natt. Han har farit hem till Hudik på blixtvisit. Jobbintervju imorgon. Håll tummarna gott folk!

Dags för sängen nu. Skolan börjar ju imorgon.
Och ja, jag ska prioritera bloggen bättre nu!
.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits