Lista

Såg att jag blivit utmanad av Cam...

Namn: Emma Angelica Westrin
Antal kuddar i sängen: 2, ibland ingen
Bästa platsen på jorden: Hemma och i stugan
Drömmer om: En lycklig framtid
Favorit-tvprogram: Desperate Housewifes, CSI, Room Service
Favoritbar: Kåren - billigt!
Favoritbok: Svårt val, finns så många bra
Favoritdryck: Vin
Favoritfik: Waynes. Finns det något bättre än att sitta där tillsammans med Gugge, en latte och någon god kaka och spöregn utanför?
Favoritfilm: Grease, Notting Hill
Favoritförfattare: Liza Marklund
Favoritgodis: Sura saker
Favoritkläder: Alla mina gråakoftor, Koola Anna jeansen, mina nyinköpta svarta byxor från HM
Favoritmat: Det Gugge lagar :)
Favoritmusik: Älskar att festa loss till gamla klassiker, helst svenska, från 80-talet
Favoritrestaurang: 7kryddor är inte fyskam, inte heller Biteline :)
Favoritskådis: Julia Roberts
Favvoritfärg: Stavas bara på ett sätt: G-R-Ö-N!
Frisyr: Just nu brunt med svaga slingor. Hoppas på en förbättring i slutet av månaden då jag har planerat in ett besök hos frissan.
Går i sömnen: Nej, men pratar gärna och ofta i sömnen
Har på mig just nu: Blå mjukisar (från fotbollstiderna, då vi fortfarande spelade 7-manna. Undra hur stor dessa var då?!), grå top från Gina
Hårfärg: Har jag inte redan svarat på det?!
Högsta önskan: Att få ett friskt och lyckligt liv - klyscha, jag vet!
Kammar håret: Absolut. Annars måste jag ligga kvar i sängen
Kan baka bullar: Absolut. Dags för en sats snart kanske?
Ogillar mest hos folk:
På söndag ska jag: Vara ledig!
Senast köpta skiva: Oj, det kommer jag inte ihåg. Måste vara för minst 2 års sedan. Har inte köpt någon under min tid i Sundsvall
Senast sedda film: Offside på bio. Narnija på DVD, somnade dock men såg halva i alla fall
Skonummer: 38
Skulle helst vilja: Kunna vrida tillbaka tiden ett halv år
Tror på evig kärlek: Självklart!
Tror på spöken: Nja, mer eller mindre kanske
Tror på ufon: Nej
Vill kunna: Spela gitarr
Vill åka till: Thailand
Ålder: 21
Åt till frukost imorse: Fil med havrepuffar och hallon. Mjukmacka med prickigkorv på
Ögonfärg: Brun, ljus brun
Önskar mig i present: En utlandsresa

Så, då var det gjort. Dags för middag.
Utmanar så klart alla! Kom igen nu!
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Jenny-Mariah

Wiiehoo!! Två uppdateringar. Fna vad bäst du e gums!

Postat av: Angel

Bäst är jag alltid! Utan protest! ;)
Nu får du faktiskt anta utmaningen ju!

2006-09-12 @ 20:11:14
URL: http://angel.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits