Lång väntan

Att vänta kan ibland kännas som en lång evighet. Tiden masar sig fram och det känns som om tiden ibland till och med står still.

Just nu är en sådan väntan.

Pengarna från CSN dyker upp på måndag. Det är så mycket jag vill göra.
Köpa nya jeans, klipp och ev färgning hos frissan, köpa bruna stövlar, åka till solen med Gugge, skämma bort mig själv och Gugge (det är vi värda!).

Det jag ska göra för pengarna är i alla fall ett klipp hos frissan. Stövlar och jeans ska också försöka prioriteras. Såg att det var rea på Bianco. Dock i helgen. Jag är i Hudik då.

Måste försöka spara pengar. En utomlandsresa skulle sitta fint.

Väntan på pengar känns längra än väntan på mat när man är hungrig. Eller? Känns som så nu i alla fall.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Ella

Finns resor till Bulgarien och Cypern för mkt billigt nu...typ 1200...Åk!

2006-09-08 @ 10:33:28

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits