Allergichock...

... mot vad?!

Hade ätit klart min frukost. Satt med Gugge medans han tog sina sista tuggor. Det kliades i ögonen. Väldigt mycket. Sköljde ur dem. Kikade i spegeln. Möttes av en spegelbild med uppsvällda ögon.

Gugge blandade varmmedicin till mig. Tog den samtidigt som jag pratade med Anna i telefon.

Nu en och en halv timme senare känns det bättre. Men inte bra.
Dags att bege sig till skolan snart och halvklassemiunarium. Kommer jag skrämma alla? Blir utan smink i alla fall. Vågar inte utsätta mina ögon för något idag.

.Angel

Kommentarer:
Postat av: Frida

Weee...
jag vill se bild på uppsvälda ögonangelica !!!
;)

Kramkram

Postat av: Angel

Nej det vill du nog inte... men ska försöka ha det i åtanke nästa gång. Hoppas dock inte på någon nästa gång!

2006-09-28 @ 22:26:33
Postat av: jana

Hej!
Läskigt med reaktion mot nått du inte vet vad!
Hoppas det är bra annars ivarje fall.Här rullar det vidare,bara det att det börjar gå så fort att man snart inte hänger med....
Sköt om dej och hör av er när ni kommer hem.
Saknar dej,kram Jana

2006-09-28 @ 23:09:08
Postat av: Angel

Jana: Vi kommer hem till K 60-års fest!

2006-09-29 @ 18:59:17
Postat av: Emma

Skumt, blev sådär en gång för mig med för inte så längesedan. Sen kom jag på att jag tagit i ansiktet med händerna och innan dess hade jag tagit i nötter. Så för mig var det ju därför!

2006-10-01 @ 18:24:15
URL: http://hayes.webblogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits