Stiliga grabbar

Mina söta kusinbarn. Lånade bilden av J, hoppas det är ok?!




Detta var innan 60-års festen som vi var hem till Hudik för att gå på förra helgen. De var så stiliga så. Men ju längre kvällen blev desto fler plagg åkte av. Först västen, sedan slipsen och sist uppknäppt skjorta. En utav dem tyckte sig vara riktigt snygg med uppknäppt skjorta och uppvikt skjortkrage.

Saknar mina stiliga grabbar. Önskade att det inte var så långt mellan Sundsvall och Hudik. Förr kunde man ringa dem, bestämma träff och sedan ses inom 20 min. Så är det inte nu längre.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Dom är för söta de där två :o)

Har J en hemsida? *nyfiken i en strut*

2006-10-15 @ 21:03:06
Postat av: jana

Hej!
Självklart får du låna bilden!!Tycker det samma som du!I flera avseenden.Visst kan du titta på min sida på msn?
Kram Jana

2006-10-15 @ 21:47:35

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits