Ladies Night

Befann mig på Nordic hallen igår. Tillsammans med 3300 andra. Tjejer.

Jag var där med svärmor och svägerska. Svärmor hade fått i födelsedags present och vi fick följa med som sällskap.
Tjejerna

Skaldjursplatå stod på menyn. En massa skaldjur såklart. Räkor, krabbor, ostron, kräftor m.m. Åt ostron för första gången. Kändes inte så där lyxigt som man tror. Smakade inte något, bara aioli som jag doppat (läs: dränkt) den i.

Skaldjur

Showen var kanon. Grabbarna bjöd verkligen på sig själva. Sång, komik, dans, naket, påklätt, privat....


Bilderna är suddiga, därför är de små...

Jag njöt i alla fall av varje sekund. Bästa på hela showen var nog när bröderna Stenmark sjöng 7milakliv.

Angel framför scen

.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits