Härmapa

Gjorde som alla andra och gjorde testet.

Resultat: Charlotte Permell (Vem det nu är...?!!!)

Trygghetsfaktor 43 %
Du är trygg i mitten, men du drar lite till det okonventionella hållet. En balanserad livsföring med inslag av individualism och spänning. Du vill absolut ha nya upplevelser, men bara därtill avsatt tid.
Du har lätt att bli anställd.

Lämpliga yrken: Sommelier, Inredare, Arbeta til sjöss

Tar till mig den sista meningen. Du har lätt att bli anställd. Låter ju lovande inför våren då jag är klar med mina universitetsstudier.

Prova. Vem är du?!
.Angel

Kommentarer:
Postat av: jana

Hej igen!
Va läskigt,jag gjorde testet!!
Det stämmer så precis.Jag var en Alice Bah,57%.Planering var allt,butiksinnehavare bla, skulle jag vara.Hrm,läskigt.
Kram Jana

2006-10-03 @ 17:45:06
Postat av: Anonym

Hej Angelika!
Jag gjorde ditt test och blev lika som dig!
Hittade en bild på den där Charlotte... hon är tydligen naturjournalist.. Hrm!?

http://www.sveaskog.se/upload/bilder_omsvea/sveaskogs_forskardag/Svea14nov_0021.jpg

Nej nu ska jag sova iallafall! Håller på att nattsudda inför tentan på torsdag! Vi hörs något vännen! Kramar -Maria

2006-10-03 @ 23:44:31
Postat av: Gurra

Hm, stämmer nog in bra att jag kan arbeta som "Projektledare", men som "Bensinmacksföreståndare" ? Haha, bifogar mitt resultat:

Du är

Lena PH
Trygghetsfaktor: 50 %

Du vill veta vad du får och föredrar överraskningar som är planerade.
Du blir ofta elakt kallad "typiskt svensk", men det gillar du. Ambitiös och engagerad.
Du tänker själv, för det har magistern sagt att man ska.

Lämpliga yrken: Projektledare, Forskare, Bensinmacksföreståndare.

Postat av: Anonym

aaah sis det hära är nästan läbbigt!! jag fick oxå 43 % och Charlotte Permell. det märks att vi är systrar. :)

2006-10-04 @ 15:31:32
Postat av: Fröken Frida..

Hejsna hoppasn.. Jag vart Lena PH... Puss och kram!

2006-10-05 @ 07:45:46
URL: http://phridan.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits