Tisdag

Dag två på denna nya vecka. Känns som om denna vecka kommer att gå snabbt. Men just nu önskar jag att den skulle sakta ner lite. Har en hel del att hinna med innan klockan slår fredag eftermiddag.
  • Den empiriska bakgrunden ska skrivas klar.
  • Problembakgrunden ska bli klar.
  • Metoden sak få en sista finputsning.
  • Diskussionsuppgifterna till Varumärkes kursen ska göras klara och skickas in. 3000 tecken på varje fråga. Fyra frågor totalt. På två böcker.
  • Böckerna till punkten ovanför ska gås igenom. Inte ens färdig lästa. Eller, en är ju klar och färdigläst sedan ett halv år tillbaka. Ska bara ögna igenom igen. Risken är stor att jag kommer läsa allt. Boken är så intressant. No Logo.
  • Jobba två eller tre dagar till.
  • Göra klart intervjumanualerna samt enkätfrågorna.
Mycket att göra med andra ord. Varför sitter jag då här och ugglar? Paus.
Lunch nu sedan sätter jag fart. Målet är att punkt 1,2,3 och 5 ska göras idag. Målet är uppsatt. Nu är det bara att ta sig dit.
.Angel

UPT.
Kom på en sak till som ska göras innan fredag.
Julpyntet måste ju tas fram. Är ju inte hemma under helgen så jag och Gugge vill ju komma hem till ett pyntat hem. Ska försöka göra det ikväll. Mysigt att kunna tända lite ljusstakar ikväll. Me like. Tomtarna får dock vänta.

Kommentarer:
Postat av: Frida

äsch! Fram med herr rödluva nu direkt!!

2006-11-28 @ 19:06:45

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits