Nu är det dags för snö

Julpyntat oh mysigt. Hade ju bestämt mig för att plocka fram lite ljusstakar nu ikväll. Hade också bestämt att tomtarna skulle få vänta. Så blev det inte. Allt gick av farten och nu är det bara granen som saknas. Den kommer nog upp nästa helg.

Imorgon ska julgardiner till köket köpas och en fin stor julstjärna till vårt hörnfönster.

Har ätit pepparkakor och druckit mjölk nyss med Gugge. Vi satt och mös i soffan och tog in all mysstämning. Hoppas att snön kommer snart nu.

.Angel

Kommentarer:
Postat av: jana

Men hallo,ska inte tomtarna vänta till i varjefall jul veckan??Har kikat på mina,men i fjol gjorde jag en låda där det står advent på så dom får inte följa med upp än!Tror jag.
Syns förhoppningsvis i helgen?!
Kramis Jana

2006-11-28 @ 22:20:37
Postat av: Frida

JA!!!! Vad duktigt av dig Angelica !! Tomtarna är framme, precis som dem skall.. Kram kram!
PS. Jag har en flaska glögg hemma DS.
PS2. Jag skall göra en ny tatuering idag(en TOMTE)DS2.

Postat av: Frida

Weeee......
Du bara måste kolla in min blogg !!
Bilder på mina tatueringar,,,!!! även på TOMTEN!!
(sjukt dålig kamera är bilderna tagen med.. men iaf)

Kram kram!

2006-11-29 @ 21:56:56
URL: http://phridan.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits