Morgonsim

Drog med mig Gugge till Sporthallen imorse. Kvart över åtta gled vi ner i vattnet och simmade i 45 minuter. Härlig känsla att få vakna så där. Kroppen blir lugnar på något vis.

Sitter nu hemma och skriver teorier. Det går framåt.

Läste en artikel i
HT som gjorde mig glad. Kanske finns det en framtid för mig också?!
Jag och Gugge satt och pratade i förrgår om hur vår framtid ser ut. Kan säga att vi inte blev så mycket klokare eftersom ingen av oss vet vad som händer efter våren. Förhoppningsvis har jag fått jobb och Gugge lever på firman. I hope so!

Blandade känslor inför det där med att söka jobb. Ska snygga till mitt CV till att börja med.

Dags att skriva vidare med teorierna.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Maria F

Hej tjejen!
Jo, nästa vecka ska jag vara tillbaka på banan med mitt tränande! =) Du har ju varit riktigt hurtig nu ju! Very good! =)=)
Aja, vi får höras till veckan...! Så får vi se hur vi ska göra.. måste ev. vänta på CSN! =)
Kramar -Maria

2006-11-16 @ 17:21:08
Postat av: Angel

Hurtig och hurtig vet jag väl inte, men jag kämpar på.

2006-11-16 @ 23:22:33

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits