Hudiksvall

For söderut i fredags eftermiddag. Förmiddagen spenderades på stan tillsammans med K. Vi shoppade lite små saker.

Fredagkväll tillbringades hemma hos mamma och
lillsis. Träffade även moster L med karl. Sis pojkvän R kom efter mycket om och men. Tågen krånglade - igen.
Lördag började med lite shopping tillsammans med kusin C. Dock handlade inte jag något utan hon stod för allt. Jacka, byxor, mössa, halsduk...
På eftermiddagen bar det iväg till Lingarö för lite barnkalas. Fikade en massa gott, byggde lite lego och busade en hel del. Pyjamasen som T fick av oss var mycket uppskattad. Kläderna åkte av och pyjamasen på - på en gång! Kul att presenter uppskattas av barn.
Kvällen började på Kina tillsammans med Gugge, sis och R. Vi åt så maten stack ur våra öron. Förrätt, varmrätt, efterrätt och lite kaffe. Skjutsade partymänniskorna till respektive förfest. Jag och Gugge for till pappa för att prova lite skor. De satt som smäck och nu har vi äntligen nya fräscha vinterskor. Graninge.  Hämtade kusin P med fru in till stan. De var barnfria och skulle ut och svira. Jag och Gugge for hem till mamma och kikade på film - Liftarens guide till galaxen. Jag somnade, Gugges betyg på filmen var inte så högt...
Söndag var grå och trist. Vi for till mormor och morbror S på förmiddagen. Tog en promenad ner till havet tillsammans med mamma, morbror S, morbror F med fru och Gugge. Härligt att få komma ut på lite skogspromenader. Gugge provade skorna och de var kanon. Själv frös jag lite om fötterna eftersom jag inte hade på mig mina nya. Åt middag hemma hos svärföräldrarna innan vi tog tåget hem till Sundsvall igen.

Helgen kan sammanfattas med släktträff. Tror jag träffat stora delar av min släkt denna helg. Kul eftersom det inte alls var planerat. Nästa gång vi ses är till jul.

Dagens planer är plugg, handling och åter plugg.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: CJPaulo

Hello
Senks for good information !

Bye

2007-02-21 @ 17:49:32

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits