Fredag!

Äntligen helg igen! Dock innebär denna helg jobb. Har ju varit ledig två helger nu så jag får väl ta och slita lite två helger nu. Ganska skönt att jobba två och sedan vara ledig två. Rutiner gillar vi!

Idag har jag pluggat. Skrev klart problembakgrunden i morse och var sedan till skolan och lämnade in den. Läste lite. Åt lunch med Gugge på skolan och sedan gick vi in till stan. Jeans skulle införskaffas till mig. Det blev lite mer...
Skor från DinSko. Ett par vinterstövlar med dragkedja. Efterlängtade och fina. Rätt så billiga dessutom.
Vi kikade in på Zara i jeansjakten. Dock hittade jag bara jeans med för långa ben. Orkar inte köpa ett par jeans som är för långa och sedan sy upp dem de första jag gör. Jakten fortsatte.
Gina Tricot blev vårt nästa mål och där provades det jeans på jeans på jeans... Hittade modell och färg på en gång med storleken var det annat med. Gick uppifrån och ner. Gick ner 2 storlekar!
Vi hann även med lite mathandling. Ikväll blir det lövbiff med ädelost och potatis. Mums! Ska rulla in ädelosten i lövbiffen. Sista stoppen innan vi gick hem var Åhlens. Där köpte vi två korgar som jag ska ha inne på badrummet och lägga alla små saker.

Dags för fika. Pepparkakor och julmust.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: emma

Här har det också börjats med julmust!

Postat av: jana

Hej!
Vi åt tomte gröt i dag,skulle vilja ha en skink macka,men det var väl lite tidigt.Fanns dock till dubbelhelgen,men nu fick vi vänta till 1:a advent.
Ha en bra jobbar helg.
Kramis från Jana

2006-11-11 @ 20:44:15

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits