Födelsedag hos grannen

Min dag började tidigt. Var uppe tillsammans med tuppen imorse. Tvättade och pluggade fram till tio. Hann nästan göra klart uppgiften som ska in på fredag, skönt! Sedan strök jag och donade på.

Började jobba 13.00 så jag pinnade på till jobbet runt halv. Halt ute, fortfarande. Väl på jobbet möttes jag av en frågande chef som undrade vad jag gjorde på jobbet. Ja, jag börjar väl nu?! Chefen tittade frågande på mig och sa Ja, imorgon vid denna tid. Haha... jag hade små sprungit till jobbet i onödan. Fick ringa en timmis och säga att hon inte behövde komma. Fem extra timmar till mig!

Efter jobbet kom jag hem till ett nästintill dukat bord. Gugge stod för maten idag. Jag tände ljusen. Kyckling och nudlar. Mumsigt!

Grannen M fyller 26 idag så vi har varit där hela kvällen. Mysigt! Träffade hela familjen. Åt god tårta och hade det trevligt. Vi blev sist kvar så vi fick en liten  stund tillsammans med våra grannar. Alltid lika roligt att träffa dem. Tyvärr är vi dåliga på att ses ofta. Men kanske det blir bättring?

Snart dags att sova. Tänkte försöka kliva upp i tid imorgon för att hinna med plugget innan jag ska iväg på jobbet, på rätt tid och rätt dag!
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Maria

Tack så mycket för igår. Det var så kul att ni kom över =)
Den söta "dockan" sitter på tv-bänken o kikar på oss när vi sitter i soffan. Den låg på golvet imorse... så det är fler som tycker om den =)
Nu är det min tur att tvätta.
Kram kram :-)

2006-11-09 @ 18:40:26
Postat av: Maria

Tack så mycket för igår. Det var så kul att ni kom över =)
Den söta "dockan" sitter på tv-bänken o kikar på oss när vi sitter i soffan. Den låg på golvet imorse... så det är fler som tycker om den =)
Nu är det min tur att tvätta.
Kram kram :-)

2006-11-09 @ 18:41:12
Postat av: Maria F

Hej tjejen!! Åh, vad snällt att du höll tummarna! =) Tyvärr så måste jag nog göra dig besviken och säga att tentan gick åt skogen... Den var riktigt svår, så det blir omtenta på den! Men men, jag bryter ihop och kommer igen..Hihi.
Kramar -Maria

2006-11-09 @ 23:15:15
Postat av: Jeanette

Hej,

Hur går det med uppsatsskrivandet? Jag är tillbaka i bloggvärlden och finns nu på helaharligheten.blogg.se
Kolla gärna in och kommentera =)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits