Snabbvisit

Mamma och syster var här idag. I ungefär en timme. Eller kanske två.
Syster tatuerade sig. Hon är tuff hon. Eller?! Hon anser att jag är feg för att jag inte gjort någon.

Det var i alla fall mysigt att få träffa dem. Inte så ofta de är här uppe så det var skoj. Mamma tyckte även att vi hade städat och fint! Tur att min städning idag gav resultat då!

Syster, ha det så skoj på lördag. Jag önskade att jag kunnat följa. Vill ju också på Oscar och se dansarna. Men du får som sagt var hälsa alla från mig! Och ta en massa bilder.

Ett besök från sina nära och kära betyder alltid mycket. Man blir så glad att få träffa dem som står en nära. Jag har börjat inse att livet inte alls är en dans på rosor. Man får verkligen se till att ta hand om sina kära så länge det går. Min familj betyder mycket för mig. Det gör också mina allra närmaste vänner. Kärlek till er!

.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits