Läsning

Varför hittar man alltid på en massa saker att göra när man har en massa måsten liggande efter sig?

Just nu skulle jag sitta med Kotler i högsta hugg och sidorna skulle bläddras fortare än kvickt och kunskapen skulle bara flöda in i mitt huvud. Allt skulle självklart fastna på engång.
Istället sitter jag här. På bloggen - mitt stammisställe. Funderar även på en tur ner på stan med älsklingen. Eftersom det händer alltför sällan måste jag ju passa på när han vill.

Har hela helgen på mig att läsa. Imorgon är jag ledig så då blir det plugg hela dagen. Ska inte ens sätta på datorn imorgon. Ska bara läsa, läsa och läsa. Får se hur det går!

Ska göra ett försök med Kotler nu.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Madde

Hehe tur att fler har samma problem som jag med läsmoralen! Går inget bra...men mn får ju försöka så bra man kan! Inflyttningsfest blir det så fort vi kommit iordning o fixat klart badrummet...tidig höst kanske om vi har tur:P Du och Gugge måste komma då!=)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits