Helgen som gått

Ännu en helg har paserat. Ännu en helg som jag inte har ägnat åt bloggning. Ska jag skämmas eller ska jag vara glad att jag har ett liv utanför bloggsfären?

Har i alla fall bara jobbat i helgen. Lördagsförmiddagen var jag ledig så då pluggade jag
Kotler. På kvällen var vi bjudna till chefen med sambo. Men vi var för trötta och Gugge var på tok för förkyld. Inte så lyckat och smitta ner dem kanske. Vi stannade hemma och kikade på hockey och schlager i stället. Kan man fortfarande kalla det schlager? Carola kom på 5:e plats och Finland gick och vann allt. Monstren tog hem tävlingen. Dock inte mina favoriter men ett grattis till Finland kan jag klämma fram.

Igår var det jobb för hela slanten för mig. Cyklade dit i regnställ eftersom det hemma hos mig spöregnade när jag skulle cykla iväg. På väg till jobbet började regnet att avta och när jag väl kom fram var solen framme. Regnstället kändes rätt onödigt och överflödigt.

Igår kväll var både jag och Gugge trötta. Tror vi båda somnade före halv elva. Detta är något ovanligt då det gäller Gugge. Men det var faktiskt han som gäspade mest!

Idag har det varit plugg för hela slanten. Funderar på att ta en dag ledigt imorgon och ägna den på stan. Ska i alla fall fika med K.
.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits