Vårfin med vårkänslor

Våren är här, i alla fall på väg. Jag känner det i hela kroppen. På riktigt är våren på väg.

I måndags blev jag vårfin med en ny frisyr. Eller snarare en finputsning på den gamla. Känns mycket fräschare. Jag känner mig vårfin.

I fredags åkte vårjackan fram på riktigt. Den vårjacka som jag så fint har sytt om. Duktig flicka!

Lägenheten håller också på att bli vårfin. Tar dock en sak i taget fast jag skulle vilja ha allt klart nu på momangen. Igår rök vår gråa och trista Billy-hylla ut. Någon som vill köpa den? :) In åkte istället 8 vita och fina hyllkonsoler. Rummet känns genast mycket större och ljusare. Och dessutom så får vi plats med fler böcker!
Nya gardiner till köket ska sys. Först ska jag bara hitta något vår/sommar fint tyg. Men jag vet ett smultronställe när det gäller fina tyger. Egentligen två... Ett nära och ett lite längre bort.

Om två veckor är det back to school som gäller... Vet inte om jag är redo. Det märker vi.

Vill ut i solen och bara glassa.
.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits