Thats me


1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Boken som ligger närmast mig nu är Kotler. Vad annars?! På sidan 18 är det en bild. Jag tar sidan före, sidan 17. Där står följande... ...forms of marketing - such as a marketing director, product managers, marketing plans and...

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En brun mysig kudde som ligger i soffan

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Providence hemma hos Anna. Vi tog oss en välförtjänt lunch och blev sittande framför TV

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
16.27

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Gugge och Eriks snack om mobiltelefoner

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Tidigare idag då jag cyklade hem från Anna

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Det var nog Destination Gotlands hemsida. Vi måste ju börja planera för vår tältsemester i sommar.

8. Vad har du på dig?

Svarta byxor, grå topp och en brun bolero. Jag känner mig dyster idag pga vädret och det speglas nog i mitt klädval

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Drömmer nog alltid något men kommer ofta inte ihåg det

10. När skrattade du senast?
När jag var hemma hos Anna och pluggade. Vi förökte komma ihåg alla marknadsföringsmodeller. KKPLS,  EN MMPD, Signe...

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Från vänster sett... En ljuslykta, en tavla med en segelbåt och strand på, en tavla med en vy över Hudiksvalls sjöbodar, en ljuslykta. Har inte så mycket mer på väggarna i vardagsrummet då vi har planer på att förändra det inom en snar framtid

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Måste väl ha varit något som var på Ricky Lake då vi zappade lite på TV

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Ska dessa frågor vara en utmaning? Aja, skojiga i alla fall. Hoppas att någon får ut något utav detta, vet inte om jag får det men...

14. Vilken var den senaste film du såg?
Senaste film på TV var Anger Management och senaste film på DVD minns jag inte. Kan möjligtvis ha varit Pistvakt eller Ja ä int bitter

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
En sänggavel och sen skulle jag nog utöka garderoben. Men tveksamt om jag skulle bli mulimiljonär... Hoppet är i och försig det sista som överger människan

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Oj, den var svår. Utmaningen är nog denna fråga....

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Att alla skulle vara vänner?!

18. Tycker du om att dansa?

Absolut. Är musiken bra dansar jag gärna

19. George Bush?
Ja, vad är det med honom?

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Wilhelm och Saga

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Absolut. Har tänkt tanken flera gånger. Helst där det är varmt

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Välkommen! Emma väntar på dig vid fiket

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
Hm... Jenny, Madde, Jeanette och... äh... alla vill jag ska svara så klart!


Ja... det var det... dags att leta nya frågor att svara på! :)
Hittade förövrigt dessa hos
Daniel.
.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits