Stockholm

Kom hem i söndags kväll. Har inte orkat uppdatera här.

Stockholmsresan var kanon. Skönt att komma bort lite och umgås med lite nära och kära.
Hela fredagen ägnades åt shopping. Kom ner runt tolv så vi skyndade då bort till Gamla stan för att lämna av väskorna. Mor kom på kvällen så då blev det ett stopp på en bar där vi drack några öl och kikade på lite fotboll.

Lördagen var varm. Började med en promenad i Gamla stan sedan var det uppdrag uppfräschning som gällde. Bussresan till kyrkan var varm. Bröllopet var jätte fint. Solen lyste hela tiden och det var fantastiskt vackert att se alla uppklädda utanför kyrkan. Brudparet åkte sedan häst och vagn från kyrkan till festen. Detta efter att vi alla fått knäppa kort och att hästen skulle görra sina behov. Både det ena och det andra. Alldeles utanför kyrkan...

Söndagen blev en lugn dag med ett besök på Apoteket. Skavsåret under trampdynan ville inte ge med sig så jag haltade fram.

Ska försöka skärpa mig med bloggningen nu. Måste ta mig i kragen och göra allt för att kunna uppdatera så ofta som möjligt.

I midsommar far vi hemöver. Midsommarafton firas i Harmånger. Men jag jobbar självklart innan. Blir hemma i Hudik några dagar i början av nästa vecka. Ska se till så jag får måndagkväll ledig.

Dags för lite mat. Tacos!
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Maria

Hej tjejen!
Hoppas allt är bra med dig.
Inte förrän idag blev det helt klart med midsommarplanerna... såg nu att ni ska åka hemöver, annars hade ni gärna fått varit med oss. Firar med "hela gänget" som jag pratade om förut.
Nu måste jag gå och laga lite mat innan jag somnar. Åkte till Falun igår och spelade match. Vann med 3-1!!!! =) Åt och såg sve-eng i Falun så jag var inte hemma förrän kl. 03.00... sov drygt 3 h sen iväg på jobbet. Öppning idag... går på reservkrafter nu.
Sköt om dig och hälsa Gustav från mig o Jögge.
Ha en underbar midsommar så får vi ta en grillning och myskväll snart!!
Stora kramar från mig =)

2006-06-21 @ 16:40:34

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits