Pausen är nu över

Hemma igen. Tillbaka till vardagen. Tillbaka till verkligheten.

Midsommar 2006 blev en släktträff. Middag, lekar, skratt och en massa tokigheter sammanfattar dygnet i Harmånger. Midsommarafton började dock lite tokigt. Skulle börja jobba 7.00. När jag vaknade var klockan 9.25.... Illa! Det var dock inte bara jag som försov mig. Två av tre.

Dagarna i Hudik var välbehövliga. Träffade familj och släkt, tog långa promenader, shoppade, slappade och firade sex år (!) tillsammans med Gugge. Ditt hjärta är föralltid med mig nu älskling! ;)

Igår fick vi skjuts hem av pappa. En sväng ut till IKEA hann vi även med. Stolar till pappsen och lite förvaring till oss. Har nu ordnat till klädkammaren så nu kan man gå in där och sedan snurra runt. Det kunde man inte för några dagar sedan.

Idag var det åter jobb. Likaså imorgon och på lördag. Sedan är jag lite ledig igen. Skönt!

Fick förövrigt reda på resultatet från marknadsföringstentan. Illa.... Det blir till att läsa lite mer Kotler i sommar.

Dags att kika runt på alla bloggar som jag missat nu. Ser flera timmar med lång bloggläsning framför mig.
.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits