Nyfikenhet

Mami och lillsis var här idag. Det blev inte så mycket matte för min del. Gugge tog den biten och jag umgicks med mami. Tur det för jag insåg att jag kom inte ihåg så mycket från matten. Konstigt att man glömmer vissa saker fortare än andra.

Min blogg har fått ett liv igen. Min blogg har ett stadigt besöksantal. Skulle vara intressant att veta vilka alla är. Vilka som snokar i mitt liv liksom. Kan ni inte göra er hörda och berätta för mig. Ni vet väl att jag är nyfiken av mig?

Dags att sova?!
.Angel



Kommentarer:
Postat av: Jenny-Mariah

Jadu gumman.. dte e väl ingen hemlighet att jag besöker dig? ;)

Postat av: Nina

Och jag kikar också in emellanåt...men de var väl inte heller nån hemlighet :) Just nu känner jag för att spy över marknadsföringen, blä!

2006-06-04 @ 12:35:39
Postat av: G.Lindqvist

Hm, jag läser då aldrig på din blogg! :D

2006-06-04 @ 13:47:47
URL: http://lindq.se
Postat av: Angel

Klart jag vet att ni läser min blogg. :)
Trodde även att de andra skulle kunna avslöja sig, men icke. Vilka fegisar va?!

2006-06-07 @ 16:49:37
URL: http://angel.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits