Ledig helg

Äntligen har jag en ledig helg. En helg utan jobb. En helg utan tidiga mornar. En helg då jag själv kan bestämma över innehållet.

Helgen kommer dock inte att fyllas med en massa roligheter. Om en vecka vankas tenta i marknadsföring så jag kanske inte ens behöver nämna vad jag kommer att ägna min lediga tid åt?!
Imorgon kommer i alla fall mor och syster upp. Vi ska räkna matte. Vad gör man inte för sin lillsis?

En vecka kvar nu, sedan är sommarlovet här. Känns inte som så när man tänker på vädret. Hoppas verkligen sommaren kommer nu. Orkar inte med fler regninga dagar.

Dags att sova om jag ska kunna tänka klart imorgon. Matte var ett tag sedan nu.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Daniel

*suck* Matte! mitt hatobjekt! Gick ut med en två...och nu är man bankchef...är inte det skrämmande ; )

Postat av: Angel

Man kan aldrig lita på bankchefer, det har jag alltid sagt!

2006-06-03 @ 22:51:36
URL: http://angel.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits