Last day before summer

Väntar just nu på Anna. Vi ska gå igenom alla modeller en sista gång så de verkligen sitter på tentan. Det är en som jag är lite osäker på men den ska jag väl lära mig på tre och en halv timme?!

Sista tentan sedan sommarlov! Kan det klinga bättre i öronen? Tror faktiskt inte det.

Grattis till mina kära vänner
J, E och F som klarade uppsatsen igår! Är stolta över er! Ni är så duktiga och jag visste att ni skulle klara det!

Besöket hos frissan igår var underbart. Älskar att sitta i frisörstolen och bli omhändertagen. Håret blev kanon och jag är supernöjd. Min frissa vet precis vad det är jag vill ha fast jag själv inte vet. Det är kanon!

Gugge ringde även igår från Tyskland. De kom fram 2 timmar försent på grund av något datafel på Arlanda. Två timmar på Arlanda blev istället till fyra. Tur att matchen inte var igår.

Nä, dags att sätta sig med modellerna nu. Har 16 modeller att komma ihåg.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Vilken frisörsalong går du till?? Jag bor också i sundsvall, men har inte hittat någon jag gillar, går på olika varje gång.. Skulle behöva lite tips!

Postat av: Angel

Lite reklam: Jag klipper mig på Wicktorias på Köpmangatan. Alltid super nöjd när jag går därifrån!

2006-06-09 @ 17:49:41
URL: http://angel.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits