Bra start på sommaren

Inget bloggande på hela helgen tyder på bra väder och att jag har haft fullt upp. Jorå, trots att Gugge var borta i helgen hade jag saker att göra.
Fredagen kändes bara yr och förvirrad. Var rätt så trött efter tentan men en sväng på stan orkade jag allt med. På kvällen var jag iväg och fikade på Waynes med E och A. Synd att det blåste bara.
Lördagen startade tidigt. I ottan. Var till och med uppe före tuppen. Började jobba 6.00 så när jag cyklade dit var jag nästan ensam. Förutom några vilsna studenter som var på väg hem från festligheter. Efter jobbet hann jag med lite solning på balkongen. Det behövdes och det var så skönt att sitta där i solen och ta det lugnt. På kvällen var det bartömning på kåren. Som exgeneral kan man inte missa det. Det ser lite dåligt ut om jag inte skulle ha dykt upp. Dök upp gjorde jag men försvann därifrån tidigare än de flesta. Mina 14 timmar vaken började kännas....
Söndagen var lika solig och fin som lördagen. Självklart skulle jag jobba så där satt jag inne när kunderna kom och berättade hur härligt skönt det var i solen. Efter jobbet skyndade jag hem för att sitta lite i solen innan jag skulle möta Gugge på tågstationen. Härligt att få hem honom igen!

Solen har verkligen tittat fram i några dagar nu. Den har även värmt oss och bränt vissa av oss. Jag hoppas verkligen att sommaren är här nu. Och att den tänker stanna.

Ledig idag med. Ska plocka lite här hemma sedan blir det nog ut i solen. Eventuellt lunch nere på stan med Gugge.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Tesan

Hej gumman! Jag komemr nog med lite tråkiga nyheter. Jag ska nog åka upp till min farmor på onsdagkväll och då kommer jag em fredagkväll/natt vilket antagligen betyder att vi inte kan träffas ändå. =( Hemskt ledsen men jag kan tyvärr inte åka upp vid något annat tillfälle heller. Kramar på dig!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits