SlavArbete

Umgicks med grannarna igår. Alltid lika mysigt.
Vi grillade på den nya grillen. Satt ute och åt. Snackade en massa. Drack en och annan öl/cider/vin. Gick in för kaffet. Solen hade då försvunnit ner och kylan började kännas. Väl inne drack vi kaffe. Åt kaka. Drack lite mer öl/cider/whiskey. Började spela spel. Helt överens - eller som hund och katt och Ombytta roller. Spelade första spelet två gånger och det sista en gång. Gissa vilka som vann varje gång. Såklart, jag och Mia! Killarna hade uttalat att vinsten var att förlorarna skulle vara slavar för en dag (läs idag). Tror ni jag har blivit uppassad? Undra hur det gick för Mia?!
Grannarna gick hem runt två halv tre.

Idag hade jag beställt sol för att kunna sitta ute och sola innan jobbet. Men detta skedde så klart inte. För det första var inte solen framme och för det andra så ringde jobbet och ville ha dit mig. Sagt och gjort. Började tre och en halv timme för tidigt. Jobbade även över en halvtimme. Fyra extra timmar till mig! :)

Jobb imorgon, på lördag och på söndag. Sedan S.E.M.E.S.T.E.R!!
Dags för sängen nu. Måste vara utvilad imorgon. Hoppas på sol innan jobbet. Annars är planerna lika med noll.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Maria

Så var det med den uppassningen... tror du jag märkt något av det?!! Inte då... *ha ha*
Tack för ännu en mysig kväll. Ska väl iaf hinnas med en till å innan sommaren lämnar oss.
Snart är det ju dags för "vår ettårs dag" *hi hi* Hoppas det kommer ännu fler folk på årets grillfest.
Nu ska Jörgen snart in på stan o kidnappa en kompis som fyller trettio. Han ska bl.a. få åka däck från hamnen ut till Tjuvholmen... oj oj vilken syn. Sen ska vi hem till dem kl. 18 för samkväm.
Tänk, snart får du din härliga semester!!
Kram kram

2006-07-21 @ 11:23:21
Postat av: Angel

Usch, var det inte kallt för kompisen? :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits