Hemma i Hudik

Hemma i Hudik. Glada Hudik.
Kom igår. Far tillbaka imorgon. En snabbvisit här, men vi hinner i alla fall träffa hela familjen.

Gugge firades igår. Vädret var inte riktigt som jag hade lovat. Men vi fick i alla fall sol när vi satt ute på balkongen och fikade.
Gugge öppnade en del paket och jag hade tur för en hel del utav dem var till vårt hem. Jag får också nyttja dem! Bland annat en kaffekokare och en ny grill. Nu blir det grilla av hemma.

Ska ner på stan nu och byta en present. Mamma trodde tydligen att Gugge var större än vad han var.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Frida!

Hejjjje!!
Nu har jag kommit igång med Bloggandet igen :)
Har semester..!
Fika? Bada? Vi har pool på gården ju !!

Kram kram!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits