Mitt bloggliv är tillbaka

Nu börjar mitt liv här på bloggen att bli som vanligt igen. Två saker har legat till grund att jag inte levt mitt normala bloggliv. För det första så har jag levt ett B-uppsats liv och allt har kretsat kring Att tiga är silver, Att tala är guld. Och för det andra så har inte bloggen fungerat riktigt så jag vill. Men nu verkar allt var ordnat så jag får börja leva mitt bloggliv igen. 

Helgen som varit har varit lugn, en äkta ta-igen-sig helg. 
I fredags var jag trött efter turen på stan. Slockande nog i soffan om jag inte missminner mig. 
Igår var jag upp tidigt för att träna. Streetdance i 70 minuter var helt otroligt. Skyndade sedan hem för att duscha och äta lite lunch. Gick sedan tillbaka ungefär samma väg för att komma till jobbet. På jobbet gick allt som kunde gå fel fel. Strulade till det ett antal gånger och A bara skrattade åt mig. Kom hem till en älskling som stod i köket och gjorde middag. Fläskfilé, potatisklyftor och gorgonzola sås. Mums! Låg sedan i soffan hela kvällen och somnade som vanligt till där. 
Idag har det varit projekt städa och läsa igenom en B-uppsats som vi ska opponera på på fredag.

Imorgon är det möte på skolan och sedan pulkåkning med klassen. Mötet kanske kommer att vara mindre roligt då vi ska, tillsammans med vår programansvarige, prata igenom metodkursen och uppsatsen. Det har gått en hel del snack den senaste tiden... Pulkåkningen kommer att bli roligast av roligast! Kameran ska med för att föreviga denna stund. Ett tjugotal människor i åldern 20-35 lekandes i en slalombacke.

Tror jag hör sängen ropa på mig...
.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits