Mami, min kära mami!

Hon är underbar! Hon sätter oss tjejer i första hand. Trots att det är hon som har det jobbigast! Du är tuff mami! Jag älskar dig!

Pratade med mami i telefon nyss. Vi pratade om saker som vi i normala fall inte brukar prata om. Jag tror vi har vuxit varandra närmare. Trots vad som för ett och ett halvt år sedan hände. Men som man brukar säga; motgångar föder framgångar. 

På lördag kommer mami och syster upp. Då ska jag roa dem för att de ska få något skoj att göra. Vi ska ha en riktig mysdag tillsammans. Jag älskar er!

Våren kommer att bli tuff. Men jag tänker hjälpa er på alla sätt jag kan. Mina 10 veckor hemma kanske kan vara en bra start?!


Ser fram emot söndag nu. Kalas. Fast det är ju på måndag det smäller egentligen. :) Då ska jag ha tårta på säng, så det så! :P

Min mamma är inte som alla andra mammor. Min mamma är min mamma!
.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits