4 dagar sedan

I lördags efter middagen fick vi ett samtal från grannen M. Hon undrade om vi inte ville komma till hennes syster och umgås med gänget från nyår. Svaret var självklart eftersom knappen fanns där. :) Kvällen slutade med en taxiresa hem för mig vid halv tre och strax efteråt kom Gugge hem från krogen, dit grabbarna drog tidigare på kvällen Fick ett nytt smeknamn under kvällen... Agge... vet inte vad jag tycker om det... I måndags började jag pendla till praktiken. Skönt att få vara hemma. Hemma hos sig själv.  Idag på bussen räknade jag ut att min totala tid på bussen per dag är tre timmar. På tre timmar kan man ta sig ner till Stockholm, typ. Men mina tre timmar på bussen känns inte som en resa till huvudstaden. Det är tur, för annars skulle jag nog inte orka åka mellan.  Till helgen blir det dock en resa till Stockholm. På riktigt. Jag, syster, mor och Gugge ska ner och kika på Saturday night fever. Kan det bli bättre? Ska försöka bli bättre på att uppdatera... men verkar som om bloggen ibland inte vill bli uppdaterad då det krånglar en hel del för att få upp ett inlägg. Men hoppas det fungerar som det ska nu.... .Angel

Kommentarer:
Postat av: Tesan

Jasså du! Ni kommer hit ner.. Va kul! =)

Postat av: Angel

Sthlm var underbart. Dock lite kyligt.

2006-02-09 @ 21:29:26
URL: http://angel.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits