Omtenta

Var i skolan idag för omväxlingsskulle. Kändes knepigt att gå runt där. Känns som om det var evigheter. 5 veckor är ganska lång tid. 10 veckor är ännu längre.

Gjorde i alla fall omtenta i kommunikationsteori B. På dator. Som en hemtenta fast i skolan.
Kändes som om allt gick bra. Kändes som om jag kunde det och att jag hade rott det i hamn. Tills inlämningen...

Fungerade inte att skriva ut det för mig så läraren sa åt mig att spara det på skrivbordet så skulle hon fixa det. Sagt och gjort. Loggade ut och sedan in igen för att se så det låg kvar. Icke sa nicke. Puts, veck, borta.

Vet inte vad som händer nu. Tänker inte skriva om det i alla fall. Ska strida för min sak.
Hoppas de hittar det någonstans på servern.

Arg!
.Less Angel

Kommentarer:
Postat av: Systeryster

Haha lite kul va det väl. :) Nädå. Blev faktist inte förvånad av att nåt sånt händer dig. Du lyckas ju aldrig med något sånt. :) Jag hoppas att ni hittar det så du slipper göra om det! SAKNAR DIG HÄR HEMMA! Puss - lill sis.

2006-02-24 @ 16:31:40
Postat av: Angel

Det var väl inte roligt?! 3 sidor är borta... men jag hoppas de hittar dem!

2006-02-24 @ 17:11:12

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits