Home sweet home

Sitter i Hudik nu. Kom igår kväll.
Gugge är på invigning hos en samarbetspartner så jag passade på att följa med jag också. Sitter hemma hos mamma nu och ska plugga. C-uppsats och varumärke.

Ikväll blir det troligtvis resturang med svärföräldrarna. Imorgon följer jag med pappa till farmor. Har inte träffat henne på länge så det känns som om det är dags. På kvällen blir det mat hemma med mamma och syster. På söndag är det ju första advent och jag skulle kunna tro att det blir julskyltningen och lite julmat. Sedan far vi norrut igen.

Mitt julpynt hemma blev kanon när allt blev klart. Hittade julgardiner på Hemtex för 100 kr. Röda med änglar på. Passade jätte bra i vårt kök. Pappersstjärnan som jag köpte på Village blev kanon. En vit jul i vardagsrummet.

Nä, dags att skriva lite enkätfrågor och intervjumanual.
.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits