Första advent

Tillbaka i Sundsvall. Tillbaka hemma. Hemma med våra saker. Borta bra men hemma bäst. Så är det bara. Alltid lika skönt att komma hem. Hem till sitt eget.

Helgen i Hudik var härlig. Kändes lång. Vi hann med mycket.
Plugg hela fredagen. Gugge var på invigning hos sina samarbetspartners. Han var trött när han kom hem igen. Vi åt ute på restaurang med svärföräldrarna.
Sedan hem och kikade på Idol. Gugge somnade i soffan. Det hör inte till vanligheterna kan jag säga. Rätt man vann på Idol. Håret på mina armar stod ett flertal gånger.

Var ner en snabbis på stan på lördagen. Köpte en julklapp, lite ljus och annat smått. Fikade på Jambo. Ett måste! Åkte med pappa till farmor sedan. Hade inte träffat henne sedan i somras så det var liksom dags. Skoj att träffa henne. Hon blev glad att båda jag och Gugge kom. På kvällen åt vi hos mamma. Sara och Ronny var också där. Mysigt att vara samlad.

Idag har vi varit slö. Varför vet jag inte egentligen. Var ner på julskyltningen. Det var en besvikelse. Inte alls lika mysigt som det brukar vara. Tomt på stånd också. Åt adventstallrik hos svärföräldrarna innan vi for hem med tåget. Väl hemma har jag suttit och pluggat. Nu är varumärkes uppgiften klar. Skönt!

Dags att sova nu. Handledning imorgon. Lite smått nervös.
.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits