På begäran, en uppdatering

Många påpekar att det är dags att uppdatera här. Kan jag också tycka. Men de senaste dagarna har varit fulla av andra aktiviteter och Internet har inte varit igång mycket.

Allt har sin andleding. Även mitt uppehåll i bloggandet på några dagar.
Denna vecka jobbar jag mördar vecka. Ta det inte bokstavligt! Men jag jobbar 6-16 fyra dagar i rad. Det tar på krafterna. När man kommer hem äter man och sedan ramlar man i säng.
Denna vecka renoverar vi även vardagsrummet. Gugge kan snart ta åt sig nästan hela äran på vårt fina vardagsrum. Med lite hjälp av pappa sin blir det där kanon.

Så mina vänner, jag hoppas att ni förstår att jag har annat för mig. Men ska självklart försöka bättra mig.
På återseende.
.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits