En vecka

En vecka har nu gått. Har vi fattat vad som har hänt? Har vi låtit det sjunka in? Nej jag har fortfarande inte fattat och jag har inte låtit det sjunkit in. Kommer nog aldrig att göra det heller.

En vecka har gått och jag saknar dig mer och mer. Vet inte om eller hur jag ska klara av det. Saknar dig min ängel!

Älskade Emma, återigen har det blivit som när du var i Australien. Skillnaden är bara att då kom du tillbaka och vi kunde sedan tillsammans få mig tillbaka. Har insett nu att det är som du sa, vissa är inte värda besväret.

Hur kunde jag tro att vi skulle kunna agera professionellt?

Om en vecka har vi sagt hej då på riktigt. Om en vecka är det jag mot världen. Ensam.

.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits