Uppe med tuppen

Imorse vaknade vi tidigt. Åt frukost och sedan började vi plugga. Gugge på sina databaser och jag på mina kommunkations teorier.

Jag kände mig riktigt duktig. Har svarat på alla frågor nu! Nu ska jag bara få ihop texterna och koppla till boken. Men det ska jag fixa tills nästa vecka. Kanske redan denna vecka?! Skulle vara skönt att vara helt ledig nästa vecka. Bara ta det lugnt och vara. Vi får se...

Ska till skolan snart nu. Sista föreläsningen på denna kurs. Egentligen är det inte ens en föreläsning, utan work shop. Hoppas det ger något. Behöver få svar på några frågor i alla fall.

Pizza till lunch, orkade inte hela igår! :)

.Angel

Kommentarer:
Postat av: Frida

17.30 är perfekt , fast inte idag !
Har lovat att skjutsa Patrik precis då !
Kan vi köra runt 18.00 kanske?

kram kram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits