Nyfunnen vän

Har suttit och snackat skit med Frida nu hela kvällen. En tjej som jag inte alls kände för någon månad sedan. Kan tacka våra bloggar för att vi träffades. Snackar med henne varje dag på MSN nu. Gillar henne mycket.

Vi snackar om allt. Mest en massa skit. Men vi har skoj.

Hon är go. Hon är snäll. Hon är rolig. Hon är precis som mig! :D
Båda är vi hyper allergiska mot djur, båda är vi.... ja, kommer inte ihåg alla likheter nu. Men hade flera stycket i huvudet...! Kommer kanske på dem senare?!

Onsdagar och söndagar är våra promenaddagar. De andra dagarna snackar vi skit. Men jag hoppas att vi kan ses mer.

Frida är en skön tjej. En tjej med humor. Någon som ingen kan tycka illa om.

Frida, är så glad att jag har träffat dig!
Imorgon kommer jag nog och hälsar på. Och stökar till när du har städat och gjort det fint! ;)

.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits