Lära känna kväll

Har precis kommit hem från kåren nu. Skönt att äntligen få sitta ner och ta det lungt!

Började kvällen på skolan. Gick smidigt att få in alla i grupper. Skönt!
Gick på förfest på förrådet = vi satt och snackade på förrådet. Kikade in en snabbis på Brandstationen, sedan kilade jag vidare till kåren för att fixa och dona inför kvällens upptåg. Stressigt!

Sångerna kom igång ungefär en kvart efter start så det var lyckat! Lekte lite lekar, drack en massa dricka och bara umgicks. Massa kärleksförklaringar har jag fått, undrar om det är för att jag är så otroligt söt eller för att jag är general?! Uppsakttar mer mutor än smör. Ett tips till alla nollor! ;)

Gick hem tidigt. Det kommer flera kvällar!

Imorgon är det Grillning och Capsträning.
.General Angelica

Kommentarer:
Postat av: frida

Du är alltid välkommen ner på Kaffe ! Ikväll är det bara jag som är hemma, Ska kolla på Idol å ta det lugnt ! kika förbi om du vill/har tid ! kram kram !


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits