Aj aj aj

Idag till middag blev det tacos. Mums mums mums!
Men det hade kunnat sluta illa... Skulle öppna konservburken som ananasen låg i. Då skar jag mig på locket. Inte första gången kan jag säga. Men denna gång var det mellan tummen och pekfingret, där man har som simhud... Gjorde mycket ont kan jag säga. Skrek till Gugge att jag ville ha plåster. Förlåt älskling om jag lät arg. Men det gjorde mycket ont!

Sitter och kollar på postkod miljonären nu. Varför döpa om Vem vill bli miljonär till postkod miljonären? Är ju exakt likadant...!

.Angel

Kommentarer:
Postat av: Jenny

Du vill ha skvaller säger du? Mohahahhaahah... se upp för vad du önskar. För verkligheten är ganska turbulent. ;) Jag hoppas 'simhuden' mår bättre idag. Puss puss


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits