Spontan och oplanerad shopping

Satt hemma och läste i Tillämpad kommunikationsvetenskap idag när Gugge ringde. Han lät stressad och ville att jag skulle hitta några papper och komma ner med dem på stan.

Visst, vad gör man inte för sin älskling?!

Skyndade mig ner. Gick, eftersom jag trodde Gugge hade både min och hans cykelnyckel med sig. Det visade sig när vi kom hem att den låg i min väska. Som jag hade med mig hela tiden på stan.

Tog en liten sväng i Världshuset när vi ändå var nere på stan. Avverkade HM snabbt. Gick mot MQ. Jag hittade två byxor. Passade perfekt på en gång. Mycket nöjd. Gugge hittade en jätte fin tröja. Allt hamnade på kassabordet och senare i en kasse som jag fick bära hem sedan.

 
Mina fina jeans och mina fina armé byxor. :)

Mycket nöjd med mina fynd. Måste tillägga att båda paren var nedsatta. Armé byxorna var på halva priset!

.Angel

Kommentarer:
Postat av: Jenny-Mariah

schyysst!! vilka fynd du gjorde gums. puss puss

Postat av: Angel

Är riktigt stolt över mig och själv och mina fynd. Har min kära älskling att tacka. Hade inte han ringt, hade jag inte kommit hem två byxor rikare! :D

2005-10-21 @ 12:34:15
URL: http://angel.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits