Beställning i höstrusket

Hösten är här nu. På rikitgt. Inga ljusa soliga dagar längre. Grått, blött och kallt hela tiden. Snart är det mörkt när man vaknar och går till skolan och mörkt när man går hem igen. Usch!

Fick i alla fall något uppiggande i brevlådan idag när jag kom hem. En katalog från HM. Med 20 procents rabatt på den dyraste varan och 10 procent på resten! Me like!
Beställde en vinterjacka, ett par jeans, en cardigan, en huvtröja, ett halsband och ett par sweatshirt byxor åt Gugge. Blev ändå rätt så billigt!

Imorgon far jag hem på en kort visit. Tillbaka på lördag kväll igen. Åker med Emma och Jocke! TACK!

.Angel

Kommentarer:
Postat av: Ted

Mycket bra klæder om høsten. det e det enda som e bra.
hælsningar en som saknar sommar o sol

Postat av: Jenny-Mariah

tjo gums... saknar dig ju´h! vi måste träffas oftare tycker jag. sköt om dig. puss puss

2005-10-13 @ 16:23:11
URL: http://tusentankar.blogg.se
Postat av: Jenny-Mariah

tjo gums... saknar dig ju´h! vi måste träffas oftare tycker jag. sköt om dig. puss puss

2005-10-13 @ 16:23:15
URL: http://tusentankar.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits