Tisdag med snö

Idag har varit en äkta pluggdag för min del. Har suttit och läst, läst och läst. Ännu en bok är utläst! Det trodde jag inte förra veckan när jag började läsa den fösta. Men ack, båda böckerna är utlästa så imorgon är det dags att gå igenom anteckningarna och alla begrepp. Och sedan nöta. nöta och nöta.

Har även tvättat idag. Ett stort lass.

Marken är nu vit som snö ute. Just på grund av att det snöar! Det är så ljuvligt! Äntligen är vinternt här. Det var på tiden, det är faktiskt december om två dagar!


Julen närmar sig med stormsteg. En julklapp är klar. Många är kvar. Men jag har någorlunda koll på det mesta. Med julen kommer även stressen över att hinna träffa alla och hinna njuta av helgdagarna. Jag skulle vilja vara på fyra ställen under julafton. Brukar hinna med två. Får se hur det blir i år. Vill vara alla till lags...

26 dagar kvar till jul...
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Jenny-Mariah

du e så duktig så gumman!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits