PLU

Har jobbat idag!
Ungefär två månader sedan sist... Men PLU-koderna satt nästan ändå. Vissa hade de varit och ändrat på. Arg. Men de vanligaste, så som banan, gurka, tomater i nät, gul lök och paprika-mixen, satt. Jag är så stolt över mig själv. Det trodde jag inte när jag for hemifrån.

De ringde när jag var på skolan och hämtade ut min tenta. Vi ses om en timma då ungefär.

Lite klirr i kassan blir det i alla fall. Lät på A som om det kommer att bli mer nu framöver och runt jul. Lovely! Pengar som jag behöver om mina, Gugges, Emmas och Jockes planer ska gå i stöpen.

.Angel

Kommentarer:
Postat av: Josef [EKHAMRA.SE]

Ja, pengar är aldrig fel! $$$

Postat av: Angel

Pengar är ett måste. Lite extra klirr är aldrig fel om man är student...

2005-11-21 @ 22:28:29
URL: http://angel.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits