Passiv rökning

Sa under mina år på gymnasiet att jag kommer dö i passiv rökning. Detta då mina underbara vänner skulle ut och röka varje rast med mig som sällskap. Jag följde enbart med om det var sol och jag ville ha lite luft. Annars stod jag i dörren och tittade på dem genom glaset. Som en apa i en bur, fast här tvärsom.

Vår lägenhet, eller snarare vardagsrummet, luktar som ett rök rum. Till och med kläderna luktar nu... Då är det illa! Gugge har varit över och snackat med vår granne och vi hoppas nu på en förbättring.

Ska man verkligen ha det så här? Huvudvärken är nära hela tiden och jag tror jag har hittat min källa till alla nysningar! Röklukten!

Pain in the huvud är nu ett faktum!
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Tesan

Men gud va hemskt, så kan man ju inte ha det, HEMMA dessutom! Usch, hoppas det fixar sig. Kram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits