Undersökning

Jag och Gugge låg och diskuterade igår i sängen. Han kunde inte somna och jag var toktrött. Bland annat så diskuterade vi om hur många som egentligen läser ens blogg. Jag vet ju att jag är och läser bloggar överallt nu. :) Är riktigt seriöst fast i bloggträsket..! Precis så som det ska vara.

Tänkte därför göra en liten undersökning i min blogg.. har ingen anning om det kommer att fungera, men i alla fall..! Så här går det till, när någon för första gången är in på min blogg så blir jag glad om denne person skriver ett hej eller en liten rad. Alltför att jag ska kunna få ett hum om hur många det är som läser. Självklart är det frittfram för de som läst min blogg ett tag att också skriva en rad. :)

Vi försöker i alla fall...
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Lena

HEJ! hej! HEJ! hej! HEJ! hej! HEJ! =)

2005-06-23 @ 14:31:32
Postat av: Marre

Hej! inspirerades av dej och ska dirket nu starta egen blogg:) Kikar säkert in någon mer gång. /nyfiken

2005-06-23 @ 14:56:21
Postat av: Jessica

Jag är 1)själv nyfiken på dem som läser min (bok)blogg och 2)medveten om hur roligt det är med gästboksinlägg. Så, jag läser din blogg alltså. Glad midsommar från Finland!

Postat av: Erik 194,2 cm

Nu har jag läst lite ;)

2005-06-23 @ 22:43:09
Postat av: Angel

Skoj att jag börjar få respons på min blogg!

2005-06-23 @ 22:45:50
URL: http://angel.blogg.se
Postat av: G.Lindqvist

Hehe, skriver ändå fast du vet att jag läser din blogg! Puss! ;)

2005-06-24 @ 01:15:45
URL: http://lindq.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits