Storhandling

Nu är reklamen borta igen. Får se hur det blir sedan när den kommer tillbaka. Tack Roland för hjälpen! :)

Idag har jag varit ner på stan. Var på apoteket åt Gugge, köpte en fotboll på Stadium och sedan kikade jag efter en kjol (som jag senare i sommar ska ha på mig när jag är på bröllop) på Gina, HM och Vero Moda. Hittade en snygg på Gina. Får se om jag har råd med den i slutet av månaden då.

Jag och Gugge tog oss en promenix ut till Nacksta på eftermiddagen. Vi storhandlade kan man säga. Cykeln var överpackad med varor och våra ryggsäckar var på väg att spricka. Men nu har vi i alla fall mat i kylen igen. När vi väl kom hem så gjorde vi oss en god middag. Tacos med smak av Grekland. Super gott blev det. Att rekomendera!

Ikväll blir det bowling med Nina och Andreas. Ska bli skoj, men jag hoppas att de är lika kassa som mig och Gugge. Annars kommer vi att göra bort oss rejält. Återkommer senare med resultatet från kvällen.

.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits