Ronjas pappas look-a-like

Samma lika idag, som igår. Solning på balkongen. Nästan varmare idag, kan ha att göra med att jag låg ute tidigare idag än vad jag gjorde igår. Lyckades även somna där ute. Lyckat! Blev i alla fall brun idag. Nu är jag på gång för sommaren 2005.

Tog en promenad ut till Nacksta också förut. Handlade lite till middagen. Nu har jag 3 kr kvar på mitt konto. Inte illa! Ikväll lutar det åt att bli en lugn hemma kväll framför TV. Kanske att vi ska träffa Emma och Jocke, om de inte ska ut och roa sig.

Lyssnar på Lars Winnerbäck nu. Har äntligen lyckats komma över mitt hat mot honom. Han är ju trots allt riktigt bra. Kvällen hos Kiffe i fredags gick ju i Lars Winnerbäck anda.

Dagens kommentar får Gugge idag för sin imitation av Ronja Rövardotters pappa.
Slafs slafs slafs. Vad duktig du är gubben, du såg precis ut som Ronjas pappa när du åt gröten! Älskar dig, det är du som gör mina dagar minnesvärda! Puss till dig på näsan.

.Angel


Kommentarer:
Postat av: TinaSol

Varför har du hyst hat mot Winnerbäck tro? Trevlig helg från en nyfiken själ!

2005-06-17 @ 18:56:45

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits