Rik på solen?

Solat på balkongen idag. Flyttade om möblerna och la mig längst väggen där det var soligt. Varmt och skönt, inte någon blåst alls. Nästan som utomlands! Har till och med fått linjer från bikinin! Det är bra, eftersom jag ska bli brunast på kortast tid. Jag har kommit en bra bit på vägen.

Var en sväng ner på stan med Jenny idag. Vi var ner på apoteket och tittade på allt folk som satt och glassade sig i solen. Efter trippen ner till stan åt jag och Gugge ute på balkongen, idag också! Efter middagen åkte Gugge och kikade på fotboll och jag tog en promenad med Mathilda. Upp till Sidsjön, köpte Cola och Chips, sedan ner igen. Gugge mötte vi på vägen. Hemma kikade vi på damernas (sista) match i EM. Gick inte som väntat.

Hoppas på sol imorgon också. Så jag kan bättra på min solbränna! Men har hört att det blir regn imorgon, men vet inte om jag vill höra på det.

Idag har jag tyvärr ingen Dagens kommentar, kommer inte på någon som har sagt något bra/dåligt/roligt/utmärkande. I och för sig kan jag ta en kommentar som min älskade mamma sa igår. Tyvärr så tjänar man inte så mycket på solen. Nä, jag vet.. sorgligt men sant. Hade man tjänat pengar på att sola så hade jag nog blivit ganska rik efter denna sommar.

.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits