Resturangmiddag

Var på promenad med Gugge förrut idag. Värmen i luften var underbar. Kändes som sommar, på riktigt! Var upp till ICA Sidsjön och handlade, letade upp fotbollsplanen och fick oss en lång promenad. När vi letade fotbollsplanen hittade vi ett bostadsområde som vi inte alls visste av. Mysiga hus och lugnt ställe. Skövdebostäderna blev detta. När vi gick där kändes det som om vi var nere i Skövde. Helt underbart. Nu vet vi var vi ska bo sedan, om vi bor kvar i Sundsvall när vi ska köpa hus!

Åt middagen ute på balkongen. Helt underbart mysigt. Vi hade dessutom en efterrätt, äkta svensk-sommar-efterrätt. Jordgubbar och mjölk. Det smakade sommar och vi njöt hela tiden, varje tugga.

Har fått besked av min bank nu. Jag får låna hela sommaren. Känns tryggt på ett vis, men inte alls skoj att behöva låna pengar hela sommaren för att ha råd med hyran. Men, thats life. Tack mamma!

Dagens kommentar tillägnar jag mig själv idag. Självisk som jag ibland kan vara.
Det känns som utomlands, vi ÄR utomlands. Varma vindar, havet som brusar. Ja, drömma kan man alltid göra. Även vår balkong kan bli en resturang utomlands vid havet.

.Angel

Kommentarer:
Postat av: Jessica

Hej på dig! Jag hittade hit via Hennes som jag köpte i dag (bor i Finland, så det tog lite längre). Du har ju en trevlig blogg =). Och mhmm, studenten, tog den i vår och visst var det härligt!!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits